10 hitrih nasvetov za drastično izboljšanje prodaje vaše spletne trgovine

10 hitrih nasvetov za drastično izboljšanje prodaje vaše spletne trgovine

Če prodajate na spletu, ste verjetno že ugotovili, da na trgu poteka prava vojna za slehernega kupca. Prisotna je namreč velika konkurenca. Velikani kot sta npr. Amazon in eBay pa porabijo enormne vsote za oglaševanje. Posledično so zato prisotni v vseh segmentih spletne trgovine. Vendar pa to ne pomeni, da se morate predati in vdati v usodo. Nasprotno, morate se boriti nazaj!

Za vas smo pripravili 10 nasvetov, ki vam bodo pomagali v bitki. Izvedeli boste npr.:

  • kako bistveno izboljšati svoje stopnje konverzij
  • ključne dejavnike, ki bodo pokazali, ali ste v Googlovih očeh zmagovalec ali poraženec
  • za pogosto napako, ki jo mnogo spletnih trgovin ponavlja

Pa začnimo!

 

1. Responsive – mobile friendly spletna trgovina

Nujno morate poskrbeti, da je vaše spletno mesto prijazno do mobilnih naprav. V današnjih časih se namreč večina prometa (traffica) na internetu zgodi ravno preko mobilnih naprav.

V teh dneh ljudje ne brskajo po internetu le doma na desktop računalnikih. S svojimi mobilci in tablicami brskajo po spletu nenehno in povsod: na kavču, na počitnicah, v parku, med hojo, med vožnjo z avtobusom … In ko ljudje brskajo, ljudje kupujejo.

Najboljša rešitev je uporaba odzivnega-responsive spletnega mesta. V svoji osnovi je to tip oblikovanja, ki je videti dobro na katerikoli napravi. Prav tako se morate zavedati, da Google sedaj kaznuje spletne strani, ki niso mobilnim napravam prijazne. Torej, če še nimate responsive spletne strani, naredite ta popravek takoj!

 

Primeri štirih responsive spletnih trgovin, ki jih je izdelala naše ekipa: i9bottle, Tekomplus, RamyAutomotive in Tapro.

2. Uporabite live chat

Če resno razmišljate o tem, da bi preko spleta prodali več, morate na svojem spletnem mestu nujno imeti live chat. Live chat je lahko izjemno hiter in udoben način komuniciranja, preko katerega lahko potencialnim kupcem v trenutku podate relevantne informacije. Ljudje pa ga imajo raje kot npr. telefonski klic, saj se lahko izmenja bistveno več informacij (slike, povezave, primere uporabe, nasvete …). Live chat lahko npr. uporabite tudi v primeru reklamacij. Poskrbite tudi, da bo live chat deloval tudi na vaših mobilcih, tako boste lahko strankam na voljo 24/7.

3. Produktni videi

Uporabljajte video posnetke.

Po raziskavah lahko s pomočjo videoposnetkov na spletnih mestih z e-trgovino povečate konverzije za do 80%. To pa je absolutno ogromno! Napovedi tudi kažejo, da bodo do leta 2021 več kot 80% celotnega spletnega prometa video vsebine. Stopite torej v korak s trendi in začnite vključevati video posnetke. To so lahko produktni videi, posnetki “razpakiranja“, demonstracija uporabe …

Bodite ustvarjalni, ne rabite porabiti ogromno denarja za produkcijsko ekipo z razsvetljavo, zvočnimi efekti in post-produkcijo vredno Oskarja. Držite se osnov, kupci si samo želijo videti izdelek. V kolikor vam vaši dobavitelji priskrbijo že izdelane profesionalne posnetke, pa jih zagotovo vključite na svojo trgovino.

Več povzetkov raziskav o koristni uporabi video posnetkov si lahko preberete na tej povezavi.

4. Hitro gostovanje

Obstaja več razlogov v prid hitremu gostovanju. Prvi je zagotovo ta, da Google favorizira hitrejše spletne strani, posledično pa ste višje uvrščeni med organskimi zadetki. Tudi stranke imajo veliko raje hitre spletne strani, nihče si namreč ne želi sedeti pred računalnikom in čakati 5 sekund, da se naloži vaša spletna trgovina.

SSD hosting je dražji od navadnega gostovanja, prinaša pa vidne rezultate, saj je uporabniška izkušnja občutno boljša. SSD – solid state drives je sicer vrsta trdega diska, ki v diskovnem pogonu nima gibljivih delov, kot jih imajo tradicionalni trdi diski. SSDji so od 100 X-1000 X hitrejši od tradicionalnih trdih diskov.

Če imate res zasedeno (obiskano) spletno stran, boste morda začeli razmišljati o VPS ali celo o namenskem strežniku, kjer imate dodeljene resurse le zase. Glavna poanta vsega pa je, da hitre strani prodajo več, bistveno več.

Hitrost je pomembna, več si lahko preberete na tej povezavi.

5. Varno HTTPS gostovanje

Danes je HTTPS postal standard, ko gre za varnost spletnega mesta. HTTPS je tista ključavnica, ki jo vidite na vrhu spletne strani.

Včasih je bil HTTPS uporabljen zgolj na straneh s plačili, danes pa je HTTPS standard za visoko kotiranje na Googlu. Google je v izjavi za javnost dejansko navedel, da daje prednost HTTPS ali varnim spletnim mestom. SSL certifikati pa so tudi poceni in so vsekakor zelo koristna naložba. Več o SSL certifikatih si lahko preberete na tej povezavi.

6. Uporabljajte boljše slike

Ne uporabljajte samo proizvajalčevih slik, ustvarite tudi lastne slike, ki bodo izstopale. Če začnete gledati svoje konkurente, ki prodajajo iste izdelke, boste verjetno opazili, da uporabljajo le slike proizvajalca. Toda zakaj ne bi vi ustvarili lastnih? Zakaj ne bi vi izstopali? Vizualna komponenta spleta je vedno bolj in bolj pomembna. Oglejte si npr. samo družbena omrežja, več kot 80% vseh objav na družbenih omrežjih ima nekakšno vizualno komponento.

Dobra lastna slika pove več kot tisoč besed. Potrudite se in se razlikujte od konkurence.

7. Boljši opisi izdelkov

Napišite lastne opise izdelkov, ne kopirajte samo opise proizvajalcev. Zakaj?

Preprost razlog je v tem, da če samo kopirate opise, tvegate da vas Google kaznuje zaradi uporabe podvojene vsebine. Če samo uporabite opise proizvajalca, enako kot to počnejo vaši konkurenti, potem bo najmočnejši konkurent dosegel vrhunsko mesto, vi pa boste v Googlovih očeh le posnemovalec, ki podvaja vsebino. To pa je gromozanska napaka, ki ima lahko porazne posledice.

Najboljši način, da se temu izognete je, da ustvarite lastne avtorske opise. Razmislite o svojih kupcih, govorite njihov jezik in jih pridobite na svojo stran s privlačno napisanimi opisi produktov. Če prodajate veliko izdelkov, začnite najprej s svojimi najpomembnejšimi. Sliši se kot veliko dela, a trud se vam bo na koncu obrestoval.

8. Pridobite več ocen

Ocene strank so čisto zlato, zato ne bodite sramežljivi, prosite stranke za oceno produkta ali nakupovalne izkušnje. In ko oceno dobite, se prepričajte, da jih jasno prikažete, da jih ljudje lahko vidijo. Obstaja cela vrsta orodij za oddajo ocen na spletnih trgovinah, ki jih lahko uporabite. Lahko pa jih tudi avtomatizirate, da uporabnika prosijo za oceno takoj po nakupu ali morda nekaj dni po dostavi.

Pri spletnem nakupovanju, pri katerem potrošniki nimajo fizičnega stika z izdelkom, mnenja drugih kupcev oziroma ocene kupcev bistveno vplivajo na odločitev za nakup. Skoraj 9 od 10 vprašanih potrošnikov je v raziskavah povedalo, da pri spletnem nakupovanju vsaj občasno preverijo mnenja.

9. Boljši iskalnik po spletnem mestu

Zmogljiv iskalnik po spletnem mestu je izredno pomemben, še posebno pa je pomemben, če prodajate veliko število produktov. Kupci morajo najti kar iščejo hitro, enostavno in brez zapletov. Iskalnik po trgovini pokažite na vidnem mestu, izpostavite ga. V mislih imejte Amazonov iskalnik, ki deluje izjemno hitro, hkrati pa ima zmogljivi auto-complete in auto-suggest funkcionalnosti.

10. Boljše zahvalne strani

Opravili ste prodajo, fantastično!

Ampak ne zaustavite se na tej točki. Peljite svoje stranke na privlačno zahvalno stran (Thank you page). To je lahko vaša velika priložnost za nadaljevanje komunikacije z vašo stranko, kar pa lahko pripelje do dolgoročnega prijateljstva. Stranke lahko poprosite za akcijo na družbenih omrežjih (FB like, Instagram follow …), lahko jih pozovete, da se naročijo na vaše novice, lahko jih zaprosite, da izpolnijo anketo o zadovoljstvu ali pa vas morda priporočijo prijateljem.

Zaključek

Kot smo ugotovili že uvodoma, je spletna trgovina težak posel. Globalne vojne najverjetneje ne boste zmagali, vendar pa lahko z vsemi temi majhnimi triki dobite marsikatero bitko, kar pa ima lahko velik vpliv na vaše bodoče poslovanje. Za dodatna vprašanja nam lahko pišete na info@positiva.si ali nas pokličete na 01 620 33 13.

Video povzetek